Budapestről is erősítést kaptak az E.On munkatársai

Az áramszüneteknek sok esetben van némi romantikája, sok család azonban napokon keresztül ellátás nélkül maradt, így a kezdeti megértés alábbhagyott az áram nélkül maradt fogyasztók egy részénél. Sokan 9-10 vagy 24-36-48 órára áram nélkül maradtak.

A közösségi portálon rendre jelentek meg az áramkimaradásról szóló bejegyzések, érték a szolgáltatót kritikák, ám sokan védelmükbe vették a cég munkatársait, akik a viharos szél ellenére folyamatosan dolgoztak a javításokon. A több mint 600 bejelentés közel 2 ezer munkahelyszínt jelentett, ugyanis sok esetben 2-3-4-szeres volt a hiba egy-egy szakaszon. Így egy szolgáltatás visszaállításhoz többször kellett hibát keresni és elhárítani. A péterhidai hosszú szünet során is 4 transzformátor állomást érintett a hiba. Barcs esetében szombat délután sikerült újabb hibaforrást fellelni, egy kidőlt fa összetörte az egyik feszítő bakoszlopot. Ám minden ilyen esetben előbb a fát kell eltávolítani, hogy az E.On munkatársai megkezdhessék a hibaelhárítást. A helyszínek megközelítése is gondot okozott, hisz a felázott, mocsarassá vált területeken nem volt egyszerű a mozgás, vagy néha szinte lehetetlenné vált, mint pl. Babócsánál. A szolgáltató és munkatársai tudják, hogy az áramkimaradás miatt hidegek lettek a lakások, sok helyütt főzésre sem volt lehetőség, idősek, gyermekek is érintettek voltak, és ilyenkor nehéz türelmesnek lenni, de ők minden tőlük telhetőt megtettek. Egy nap alatt képtelenség volt az összes hibát elhárítani, szombatra pedig budapesti munkatársak is érkeztek a somogyi károk felszámolására.
Fotó:facebook

Műsorajánló

Tekintse meg a HÍD TV legfrissebb videóit!

Gróf Széchényi Ferenc leszármazottja a HÍD Televízióban

Képújság

Legfrissebb hirdetéseink!